دوره‌های آموزش آنلاین زبان فرانسه کالج زبان میلاد با هدف آمادگی برای مهاجرت تحصیلی یا کاری به فرانسه یا کشورهای فرانسوی‌زبان مانند کانادا طراحی شده‌اند. در کلاس‌های آنلاین فرانسه کالج زبان میلاد، هر چهار مهارت آموزشی زبان (شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن) به صورت همزمان آموزش داده می‌شود.

هر یک از زبان‌آموزان کالج میلاد پس از ثبت‌نام، پنل کاربری شخصی خود را روی سامانه کالج میلاد خواهند داشت؛ این سامانه با پشتیبانی هوشمند لیمس، امکان ثبت مهارت‌ و ثبت نمره کلاسی را فراهم کرده است. به‌علاوه زبان‌آموزان از طریق این سامانه، امکان ارسال و بارگزاری تکالیف و ارسال پیام برای استاد خود را خواهند داشت. زبان‌آموزان کالج میلاد همچنین می‌توانند اپلیکیشن کالج زبان میلاد – نسخه زبان آموز – را از بازار دانلود و بر روی گوشی همراه خود نصب نمایند.

کلاس‌های آنلاین در پلت‌فرم بیگ‌بوباتن یا ادوبی‌کانکت برگزار خواهد شد. برای شرکت در این دوره‌ها تنها به یک اتصال اینترنت داخلی و یک دستگاه مانند کامپیوتر، تبلت یا گوشی هوشمند نیاز دارید.

این دوره‌ها در هرکجا که باشید، در دسترس شما هستند. به علاوه از هزینه کمتری نسبت به دوره‌های حضوری برخوردارند. زبان‌آموزان پس از پایان هرجلسه به مدت دو هفته امکان بازبینی فایل ضبط‌شده کلاس را خواهند داشت.ی‌توانید وقت تعیین سطح شفاهی آنلاین فرانسه بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت‌نام در این دوره‌ها با کارشناسان کالج میلاد در دپارتمان فرانسه تماس بگیرید.

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *