دانلود مجموعه کتاب های American English File

مجموعه کتاب های American English File یکی از بهترین کتب مورد تدریس در آموزشگاه های زبان است. کتاب هایی با نویسندگی کلایو آکسندن و کریستینا لاثام که جای خود را در بین زبان آموزان باز کرده است.

محتوی سری کتاب های American English File حول محور مهارت های زبانی گرامر، تلفظ و همین طور مهارت listening و speaking می چرخد.

کتاب های American English File در شش سطح مختلف به چاپ رسیده و هر کدام از سطوح دو کتاب دانش آموز و workbook را در برمی گیرد.

بعلاوه، نرم افزار و ویدئوهای آموزشی ارائه شده همراه این مجموعه کتاب به جذابیت های آن افزوده و امکان یادگیری مؤثرتری را برای زبان آموزان فراهم کرده است.

با نگاه کردن به سری کتاب های American English File شماری لغات را در ابتدا مشاهده می کنید که دانش آموزان می توانند با گوش کردن به فایل صوتی با تلفظ صحیح آن ها نیز آشنا می شوند.

دو بخش مهم لیسنینگ و اسپیکینگ در ادامه با زبان آموزان کار می شود. جهت تقویت مهارت ریدینگ متنی در هر درس آورده شده و بچه ها با مطالعه ی آن ها لغات جدید و ساختار صحیح جمله ها را یاد می گیرند.

موضوعات رایتینگ ارائه شده در هر درس از سری کتاب های American English File می تواند به تقویت هر چه بیشتر مهارت نوشتن در دانش آموزان کمک کند.

در ادامه امکان دانلود سری کتاب های American English File برای شما وجود دارد.

دانلود کتاب American English File starter
دانلود کتاب American English File 1

دانلود کتاب American English File 2
دانلود کتاب American English File 3


دانلود کتاب American English File 4

دانلود کتاب American English File 5

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *