مجموعه کتاب های solutions از جمله معتبرترین کتب مورد استفاده در آموزشگاه های زبان کشور بوده و نظر زبان آموزان و اساتید را به خود جلب کرده است.

اگر به دنبال تقویت هر چهارت مهارت اصلی زبان یعنی ریدینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و رایتینگ در زبان آموزان خود هستید مجموعه کتاب های solutions می تواند بهترین انتخاب باشد.

این مجموعه ی بی نظیر را انتشارات آکسفورد در پنج سطح به چاپ رسانده و در دسترس دانش آموزان قرار داده است.

هر یک از سطوح سری کتاب های solutions شامل 10  بخش می شود که با داشتن موضوعاتی جذاب یادگیرندگان را به آموزش مطالب جدید ترغیب می کنند.  

بعلاوه، هر یک از کتاب های solutions حاوی کتاب کار، کتاب دانش آموز، نرم افزارهای آموزشی، ویدئوهای جذاب و دیدنی، کتاب معلم و همین طور تست های آموزشی هستند.

زبان آموزان با مطالعه ی سطح 1 این کتاب با لغات مربوط به کارهای روزانه، لباس، غذا، حیوانات و اماکن شهری آشنایی پیدا کرده و حتی اسامی بخش های مختلف منزل را به انگلیسی فرا می گیرند.

در سطح دوم این مجموعه کتاب دانش آموز می تواند لغات کاربردی مربوط به سفر و گذراندن تعطیلات را یاد می گیرد.

سطح سوم کتاب solutions به آموزش لغات مربوط به تکنولوژی، اعضای بدن، وسایل حمل و نقل، سفر و اسامی افراد مشهور به زبان آموزان می پردازد.

دانش آموزان در سطوح 4 این کتاب با واژگان مربوط به مواردی همچون احساسات، خرید، ویژگی های ظاهری و شخصیتی افراد آشنا شده و با مطالعه ی سطح پنجم لغات مشکل را یاد گرفته و می توانند از گرامرهای پیشرفته استفاده کنند.  

در ادامه می توانید سری کتاب های Solutions را دانلود بفرمایید.

کتاب solutions elementary

کتاب solutions Pre-intermediate
کتاب solutions intermediate
کتاب solutions upper- intermediate

کتاب solutions Advanced

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *