منابع آموزشی زبان فرانسه

متد Édito برای بزرگسالان، در پنج سطح A1, A2, B1, B2, C1 آموزش داده می‌شود. مجموعه کتاب‌های Édito به عنوان یکی از بهترین، بروزترین و معتبرترین منابع آموزشی زبان فرانسه است که در سطوح مختلف تألیف و منتشر شده است و در دپارتمان فرانسه کالج زبان میلاد آموزش داده‌ می‌شود. محتوای آموزشی این کتاب بر اساس اتفاقات روزمره و واقعی است که ممکن است هر فردی با آن مواجه شود. دوره‌های مکالمه، مرور گرامر و تمرین تلفظ از جمله دوره‌های تکمیلی می‌باشد که برای زبان‌آموزان دوره‌های بزرگسال در کالج میلاد برگزار می‌شود.

آموزش فرانسه برای نوجوانان در کالج زبان میلاد با مجموعه کتاب‌های جذاب Décibel همراه با تمرین‌ها و پروژه‌های سرگرم‌کننده مناسب رده سنی نوجوان انجام می‌گیرد. این دوره ویژه نوجوانان 12 تا 15 سال می‌باشد. یادگیری در این دوره بر اساس پروژه‌های سرگرمی، آموزش جذاب و آشنایی با فرهنگ فرانسوی از طریق ویدیو می‌باشد.

متد Alex et Zoé برای کودکان 7 تا 12 سال طراحی شده‌است و دارای سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته می‌باشد. بعد از پایان این دوره و فراگیری آموزش‌های آن، کودک قادر خواهد بود تا در آزمونDELF prim (یکی از گواهینامه‌های بین المللی زبان فرانسه در سطح کودکان) شرکت کند. در کالج میلاد، این کتاب کلمات و لغات را در قالب داستان به همراه تصاویر و بازی‌های جذاب کودکانه، زبان فرانسه را به آن‌ها آموزش می‌دهد.

متد نوین Les loustics برای کودکان 5 تا 7 سال طراحی شده و شامل 3 کتاب است که سطح های A1.1، A1 و A2.1 را در بر می‌گیرد. در واقع بعد از پایان کتاب سوم در دوره‌های کالج میلاد، کودک زبان آموز ما سطح A1 را می‌آموزد و وارد بخش ابتدایی سطح A2 می‌شود.

مند Zigzag مخصوص خردسالان می‌باشد و رویکردی کنش‌محور و خلاقانه را ارائه می‌کند که مبتنی بر بازی است تا لذت یادگیری را به کودک خردسال ما هدیه دهد. آموزش این کتاب در کالج زبان میلاد همراه با پشتیبانی عملی و سرگرم کننده، کاراکترها و گرافیک گیرا کاملاً متناسب با  هوش کودک، آهنگ ها، ریتم ها، حرکات و داستان ها از ویژگی‌های مثبتی است که یادگیری را برای زبان‌آموز خردسال، لذت‌بخش می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید