نسخه دیجیتالی کتاب Cambridge English IELTS 11 Academic

مجموعه کمبریج به ارائه نمونه سوالات آزمون های بین المللی آیلتس می پردازد که دارای دو نوع آکادمیک و جنرال می باشد، کتاب فوق نوع آکادمیک آن می باشد که به ارائه ۴ آزمون از آزمون های پیشین آیلتس می پردازد.

معرفی کتاب کمبریج انگلیش آیلتس 11 آکادمیک / Cambridge English IELTS 11 Academic

کتاب Cambridge English IELTS 11 Academic کتابی برای ارائه تست های آیلتس می باشد و برای داوطلبانی که می خواهند در آزمون بین المللی آیلتس IELTS Test شرکت نمایند بسیار ضروری و حیاتی است. کتاب کمبریج انگلیش آیلتس 11 آکادمیک تمرکز خود را بر ارائه تست ها و روش های پاسخگویی صحیح به IELTS Tests گذاشته است. این آزمون به علت موج موجود مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان، از پیش نیازها برای ورود است. کتاب ذکر شده، توسط انتشارات بین المللی کمبریج Cambridge English IELTS منتشر شده است. کتاب ۱۱ آکادمیک شامل ۴ آزمون از آزمون های پیشین آیلتس برای تست گیری از هر ۴ مهارت ضروری زبان انگلیسی (Reading، Writing، Listening و Speaking) به شمار می رود. لازم به ذکر است که IELTS Exam مورد تایید بسیاری از کشورهای درجه اول جهان بوده و شخصی که دارای این مدرک می باشد می تواند از مزایای آن بهره مند شود. این کتاب یازدهمین جلد از مجموعه Cambridge IELTS است.

ویژگی کتاب تست کمبریج انگیلیش آیلتس ۱۱ آکادمیک

تکنیک های پاسخ دهی: در آزمون آیلتس نکاتی برای نحوه پر کردن پاسخنامه وجود دارد که کتاب موردنظر به شما آن ها را آموزش می دهد، دانستن تکنیک های پاسخگویی تا حد زیادی موجب افزایش نمره می گردد.

پاسخ آزمون ها در انتهای هر کتاب: زبان آموزان می توانند پس از پاسخ به سوالات، به انتهای کتاب مراجعه و پاسخنامه آن ها را مشاهده فرمایند، داشتن پاسخنامه خود مزیتی برای داوطلبین به حساب می آید، چرا که آن ها می توانند سطح خود را پس از پاسخگویی به سوالات مورد سنجش قرار دهند.

۴ آزمون آکادمیک: در کتاب فوق ۴ آزمون همانند آزمون آیلتس برای ایجاد آمادگی در داوطلبان آورده شده است.

دید کلی درباره کتاب تست IELTS 11 Academic

این کتاب برای داوطلبان و علاقه مندان برای آزمون آیلتس طراح شده است و سعی دارد آنها را برای آزمون نهایی آماده کند تا بتوانند با تمام  استراتژی ها و تکنیک های تست زنی آشنا شوند و آنها را تمرین کنند.

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *