نسخه دیجیتالی کتاب Cambridge English IELTS 12 Academic

کتاب کمبریج آیلتس ۱۲ آکادمیک با ارائه ۴ آزمون به همراه پاسخنامه و فایل متن های شنیداری سعی در آشنا سازی داوطلبین با نحوه برگزاری و میزان سختی سوالات در آزمون آیلتس را دارد. لازم به ذکر است که مجموعه کمبریج آیلتس دارای ۱۴ جلد کتاب می باشند.

معرفی کتاب کمبریج انگلیش آیلتس 12 آکادمیک / Cambridge English IELTS 12 Academic

کتاب Cambridge English IELTS 12 Academic مملوء از نمونه آزمون‌های آیلتس است و مخصوص داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون آکادمیک آیلتس را دارند بسیار مناسب و ضروری است. IELTS یک آزمون بسیار معتبر بین المللی زبان است که مخفف International English Language Testing System می‌باشد. کتاب کمبریج آیلتس ۱۲ آکادمیک، انتشار مجموعه فوق العاده‌ای توسط انتشارات Cambridge English IELTS است که هر جلد از آن از ۴ آزمون، آزمون‌های پیشین آیلتس برای سنجش چهار مهارت زبان انگلیسی تشکیل شده است. کتاب کمبریج انگلیش آیلتس ۱۲ آکادمیک دوازدهمین جلد از مجموعه Cambridge IELTS است. لازم به ذکر است این آزمون دارای دو نوع Academic و General زبان انگلیسی است. این آزمون یکی از معتبرترین امتحانات زبان انگلیسی دنیا می‌باشد که دارای ۹ نمره است و ۴ بخش اصلی دارد که نمره هر بخش از ۹ محاسبه می‌گردد. جمع کل آن را تقسیم بر ۴ می کنند. IELTS در سراسر جهان برگزار می‌گردد. کسانی که موفق به کسب این مدرک شوند می‌توانند از اعتبار آن در سرتاسر دنیا استفاده نمایند. برای آشنایی با این آزمون شما می توانید از کتاب‌های کمبریج استفاده نمایید. در ضمن پاسخ آزمون‌ها بصورت جداگانه در آخر هر کتاب نوشته شده اند تا داوطلبان به راحتی بتوانند از آموخته های خود اطمینان حاصل کنند.

ویژگی کتاب تست‌های آیلتس Cambridge English IELTS 12 Academic

۴ آزمون از سری آزمون‌های آیلتس: زبان آموزان قبل از شرکت در آزمون آیلتس باید با نمونه سوالات و نحوه برگزاری آزمون آشنا شوند. به همین علت آنها می توانند در آزمون‌های MOCK شرکت نمایند. ولی اگر زمان لازم برای شرکت در اینگونه آزمون آزمایشی را ندارند، می‌توانند از این کتاب برای دستیابی به آمادگی‌های لازم استفاده نمایند.

پاسخ آزمون‌ها در انتهای هر کتاب: داشتن پاسخنامه، خود مزیتی محسوب می‌شود که می تواند میزان پاسخگویی صحیح داوطلب را مورد سنجش و بررسی قرار دهد.

دید کلی درباره کتاب کمبریج ۱۲ آکادمیک

دیدگاه کلی و جامعی که داوطلبان می‌توانند از کتاب کمبریج انگلیش آیلتس ۱۲ آکادمیک داشته باشند این است که عمده مطالب به ارائه آزمون‌های آکادمیک آیلتس برای آشناسازی داوطلبین با نمونه سوالات آزمون‌های پیشین اختصاص دارد. همچنین آموزش نحوه برگزاری آزمون آیلتس و آماده سازی داوطلبان از طریق ارائه نمونه‌های واقعی سوالات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *