نسخه دیجیتالی کتابCambridge English IELTS 14 Academic

آخرین سطح چاپ شده از دوره کمبریج ایلتس برای ارائه نمونه سوالات IELTS Exam است که در دوره های اخیر این آزمون مورد پرسش واقع شده اند. کتاب کمبریج آیلتس ۱۴ آکادمیک مناسب اشخاصی می باشد که قصد شرکت در نوع آکادمیک آزمون آیلتس را دارند.

معرفی کتاب کمبریج انگلیش آیلتس 14 آکادمیک / Cambridge English IELTS 14 Academic

کتاب Cambridge English IELTS 14 Academic یکی از کتاب های کاربردی برای یادگیری نحوه برگزاری آزمون آیلتس و آشنایی با تعداد سوالات، زمان بندی و میزان سختی سوالات این آزمون است. کتاب Cambridge IELTS 14 آکادمیک در مجموعه کتابهای کمبریج آیلتس که شامل 16 جلد است، قرار می گیرد. IELTS یا همان آزمون بین المللی که مخفف International English Language Testing System می باشد دارای ۴ آزمون از سری های پیشین است.

کتاب کمبریج انگلیش آیلتس 14 آکادمیک به هدف آموزش و سنجش هر چهار مهارت زبان انگلیسی نوشته شده است که به دو دسته Academic و General تقسیم می شود، لازم به ذکر است که تاکنون 16 جلد از آن چاپ و به بازار عرضه گردیده است و این مجموعه توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است. بخش اسپیکینگ آیلتس دارای ۳ بخش می باشد که ۱۱ الی ۱۴ دقیقه طول می کشد، در بخش اول امتحان گیرنده سوالاتی را راجع به زندگی روزمره از داوطلب می پرسد که اغلب جواب هایی کوتاه و بدون توضیحات اضافه دارند، در بخش دوم کارتی بنام Cue Card به داوطلب داده می شود که از چندین سوال تشکیل شده است و به داوطلب یک دقیقه زمان برای فکر کردن درباره آن موضوعات می دهد.

برای موفق شدن در مقابله با Trap ها می توان از لیسنینگ های موجود در این بخش استفاده کرد. بخش شنیداری دارای ۴ لیسنینگ متفاوت می باشد که این قسمت ها به ترتیب آسان به سخت بوده. در رایتینگ آکادمیک، داوطلب با دو سوال روبرو می شود که سوال اول درباره یک Pie Chart و سوال دوم از یک Essay تشکیل شده است که در تسک اول شما باید با دیدن یک نمودار درباره موضوع خاص آن را به گونه ای که در گراف آمده است تشریح نمایید ولی در تسک دوم موضوعی از موضوعات روز دنیا به داوطلب داده می شود که داوطلب در این بخش ۶۰ دقیقه زمان دارد تا دو تسک در نظر گرفته را شرح دهد. در خواندن آکادمیک شخص با ۳ متن طولانی روبرو می شود ولی در جنرال شخص با ۵ الی ۶ متن و از بین آن ها فقط ۱ متن طولانی مواجه می شود. این قسمت دارای ۴۰ سوال می باشد و پاسخ اشتباه نیز نمره منفی ندارد.

ویژگی های کتاب تست آیلست Cambridge IELTS 14 Academic

۴ تست مهم: ۴ نمونه آزمون از بروزترین آزمون های پیشین آیلتس باعث می شود داوطلبان به راحتی بر روی مطالب مسلط شوند و آنها را در آزمون اصلی به کار بگیرند.

پاسخنامه: در کتاب ذکر شده پاسخنامه ای در انتهای کتاب برای سنجش میزان پاسخگویی درست و اشتباه آورده شده است.

دید کلی درباره کتاب کمبریج ایلتس ۱۴ اکادمیک

به طور کلی این کتاب به ارائه نمونه سوالات بروز آزمون آیلتس و آشنا سازی داوطلبان با نحوه طراحی سوالات کتاب Cambridge IELTS 10 بر آشنا سازی داوطلبان آزمون با انواع سوالات، تکنیک ها و فنون موجود در هر سوال آزمون آیلتس می باشد، در این کتاب 4 آزمون و تست برای داوطلبان آکادمیک و 2 بخش برای متقاضیان آزمون جنرال A و B است. علاوه براین، در قسمت پایانی کتاب پاسخنامه آزمون های 4 مهارت به همراه پاسخنامه تشریحی بخش لیسنینگ نیز میباشد.

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *