دپارتمان فرانسه کالج زبان میلاد، تجربه‌ای طولانی در آموزش زبان فرانسه دارد و آشنایی با انواع متدهای مختلف در طول سالیان طولانی تدریس، منجر به انتخاب مناسب‌ترین روش‌ها و کارآمدترین متدهای تدریس زبان فرانسه شده است. متد ادیتو (édito) امروزه یکی از بهترین متدهای آموزش زبان فرانسه می‌باشد که در کالج زبان میلاد برای سنین بزرگسال تدریس می‌‎شود. مجموعه کتاب‌های édito به عنوان یکی از معتبرترین منابع آموزشی زبان فرانسه است که در سطوح مختلف تالیف و منتشر شده است. محتوای آموزشی این کتاب بر اساس اتفاقات روزمره و واقعی است که ممکن است هر فردی با آن مواجه شود. آموزش فرانسه برای نوجوانان در کالج زبان میلاد، با مجموعه کتاب‌های جذاب دسیبل (décibel) همراه با تمرین‌ها و پروژه‌های سرگرم‌کننده مناسب رده سنی نوجوان انجام می‌شود. این مجموعه شامل کتاب زبان‌آموز، کتاب حل تمرین و فایل صوتی می‌باشد.

متد الکس و زوئه (Alex et Zoé) ویژه دوره کودکان هفت تا دوازده سال می‌باشد. یادگیری در این دوره بر اساس پروژه‌های کودکانه، بازی‌های آموزشی، شعر و داستان انجام می‌شود. همچنین، متدهای نوین les loustics و zigzag برای کودکان خردسال طراحی شده است که رویکردی کنش‌محور و خلاقانه را ارائه می‌کند و مبتنی بر بازی است تا لذت یادگیری را به کودک هدیه دهد. سامانه آموزشی کالج زبان میلاد، هم برای زبان‌آموزان و هم برای اولیا به صورت مجزا در دسترس است تا اولیای عزیز کاملاً از فرایند آموزشی فرزند خود مطلع شوند.

کلاس‌های ترمیک گروهی به صورت فصلی برگزار می‌شود و زبان‌آموزان کالج می‌توانند درصورت داشتن ددلاین و محدودیت زمانی از کلاس‌های خصوصی یا VIP استفاده کنند تا سریع‌تر آموزش خود را به پایان برسانند. پس از اتمام هر دوره زبان آموزان کالج میلاد قادر به دریافت کارنامه خود از طریق سامانه کالج زبان میلاد می‌باشند. همچنین دوره‌های تکمیلی مانند دوره‌ی مرور گرامر زبان فرانسه و دوره‌ی مکالمه زبان فرانسه برای کسانی که پیش‌تر زبان فرانسه را آموخته‌اند یا و قصد تکمیل یا یا مرور و ارتقاء سطح دانش زبانی خود را دارند، پیش بینی شده است.

کلاس‌های زبان فرانسه کالج میلاد، به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند؛ بنابراین امکان ثبت‌نام در کلاس‌های زبان فرانسه کالج زبان میلاد، برای تمام کسانی که ساکن شهرهای مختلف کشور عزیزمان هستند، وجود دارد. تمام کلاس‌ها به صورت تعاملی، با حضور مستقیم استاد و زبان آموز و برای تمامی سطوح و رده‌های سنی برگزار می‌شود. هر زبان آموز کالج پس از ثبت نام، پنل کاربری خود را به همراه امکان پشتیبانی درصورت بروز مشکل در اتصال به کلاس، خواهد داشت. همچنین زبان‌آموز و استاد می‌توانند برای ارسال محتواهای مربوط به کلاس، از قسمت پیام‌رسان سامانه کالج زبان میلاد یا اپلیکیشن اختصاصی کالج زبان میلاد استفاده کنند. بنابراین با هر هدفی که دارید (مکالمه، شرکت در آزمون‌های بین المللی زبان فرانسه و…)، می‌توانید در این دوره‌های آموزش فرانسه شرکت کنید. قدم اول برای ثبت نام در کالج زبان میلاد، رزرو وقت مشاوره و تعیین سطح است تا بتوانیم بهترین راه را برای یادگیری زبان فرانسه به شما عزیزان معرفی کنیم.

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *