دوره خط ویژه آمادگی آیلتس (کد اول) – Reading

🔴 کد اول Reading

روزهای برگزاری

ساعت برگزاری

تاریخ شروع

قیمت دوره

شناسه محصول: course-52 دسته: برچسب:

بله حتما. بیاد داشته باشید که هر فرد متخصص در هر زمینه ای روزی نوآموز بوده و از صفر شروع کرده. برای شروع، فرم مشاوره و تعیین سطح را تکمیل کنید و از کارشناس کالج مشاوره بگیرید و بهترین مسیر را برای یادگیری با ما انتخاب کنید.

شما از سطحی که مناسب شما هست، شروع می کنید. برای این کار نیاز هست تا فرم مشاوره و تعیین سطح را کامل کنید تا کارشناس کالج با شما تماس بگیرد و سطح دقیق کلاس شما و منابع مناسب را برای شما مشخص کند.

در کالج همه ی شرایط برای شما آماده شده تا با آرامش پیشرفت کنید پس شما هم نیاز هست تا زمان مشخصی را در برنامه ات به زبان اختصاص بدهی و استمرار داشته باشی تا با هم هدف تان را محقق کنیم.

کلاس های کالج هم بصورت حضوری و هم بصوری آنلاین برگزار می شود. در صورتی که نمی توانید کلاس حضوری تشریف بیاورید، می توانید در کلاس های آنلاین شرکت کنید.

کلاس های طول هفته معمولا عصر هستند تا افراد شاغل یا دانشجو بتوانند راحت تر در کلاس ها شرکت کنند اما کلاس های فشرده ی آخر هفته هم شیفت صبح هستند و هم عصر. بعد از مشاوره و تعیین سطح، شما می توانید کلاس خود را انتخاب کنید.

عزیزانی که قصد دارید سریعتر پیشرفت کنید می توانید دوره های فشرده ی چهار جلسه در هفته را انتخاب کنید.

بله. دوره های فری دیسکاشن یا گفتگوی آزاد که تمرکز اصلی آنها روی تقویت روان و سلیس صحبت کردن است، در سطوح مختلف ارایه می شود اما حداقل سطح برای ورود به این دوره ها، سطح پیش متوسطه یا Pre-intermediate است.

برای شرکت در دوره ی بزرگسالان حداقل باید 18 سال داشته باشید، اگر پایین تر از این باشید در دوره های کودک یا نوجوان کالج می توانید شرکت کنید.

دوره های مرتبط:

در این بخش میتوانید دوره های مرتبط با دوره های فعلی را مشاهده نمایید.