آموزش آنلاین زبان کودکان یکی از روش های آموزشی است که در طول چند سال اخیر جای خود را در بین مردم و خانواده ها باز کرده است. یکی از مهم ترین دلایل آموزش زبان به کودکان به صورت آنلاین را می توان شیوع بالای ویروس کرونا و ترس خانواده ها از حضور فرزندانشان در کلاس های حضوری آموزش زبان به کودکان دانست. مورد دیگر این که، آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود پلتفرم های آموزش آنلاین زبان از جمله اسکایپ، “بیگ بلو باتن” و “ادوبی کانکت” بیشتر مورد استقبال خانواده هاست.

در این نوشته جامع، قصد داریم به طول مفصل در رابطه با آموزش آنلاین زبان کودکان، مزایای این روش آموزشی مدرن، بهترین سن برای شروع دوره ی آنلاین آموزش زبان انگلیسی و مواردی از این دست با شما صحبتی داشته باشیم. پس ما را همراهی کنید تا هر آن چه را که باید در رابطه با آموزش زبان انگلیسی به کودکان به صورت آنلاین به دست آورید.

مزایای آموزش آنلاین زبان کودکان


در عصر حاضر و همزمان با پیشرفت روزافزون تکنولوژی تمایل مردم به دریافت آموزش آنلاین زبان انگلیسی از هر زمان دیگری بیشتر شده است. روشی مدرن که در تمام دنیا مرسوم شده و ترجیح بسیاری از خانواده ها برای پیشرفت سطح زبان انگلیسی فرزندانشان است.

این روش مدرن چندین مزیت دارد که در ادامه تمامی آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

1. مقرون به صرفه تر بودن آموزش آنلاین

این روزها هزینه های زندگی به شدت بالا رفته و خانواده های زیادی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. اما در صورت شرکت کودک در دوره های آنلاین آموزش زبان دیگر خبری از پرداخت هزینه های جابجایی و رفت و آمد نیست و همین موضوع باعث کاهش هزینه ها می شود.

2. عدم اتلاف وقت

از دیگر مزیت های آموزش زبان انگلیسی به کودکان به صورت آنلاین می توان به عدم اتلاف وقت اشاره کرد. در صورت شرکت کودک در کلاس های حضوری زمان زیادی صرف رفت و آمد رفتن به آموزشگاه ها نمی شود.

اما با آموزش های آنلاین کودک بدون اتلاف وقت در منزل حضور داشته و آموزش های لازم را دریافت می کند.

بدین ترتیب، کودک می تواند به راحتی در منزل و تنها با یک لپ تاپ یا حتی گوشی تلفن همراه در کلاس های آنلاین آموزش زبان به کودک شرکت کند. علاوه بر این، دیگر نیازی به همراهی والدین با کودک تا آموزشگاه و حتی انتظار تا اتمام کلاس وی جهت بازگشت به منزل نیست.


3. مرور مکرر مطالب با فیلم های ضبط شده


ممکن است کودک شما مطلبی را در سر کلاس زبان آنلاین متوجه نشده باشد. اینجاست که به راحتی می توان از فیلم های ضبط شده ی کلاس استفاده کرد. حتی از این طریق امکان مرور چندین و چند باره ی مطالب درسی نیز برای فرزند دلبندتان وجود دارد. در صورتی که در کلاس های حضوری این امکان برای کودک شما مهیا نیست. این ویژگی کلاس آنلاین کودکان این امکان را برایشان فراهم می کند تا مطالب را با توجه به سرعت یادگیریشان فرا بگیرند. چرا که سرعت یادگیری زبان در کودکان متفاوت است.  


4.کلاس زبان همیشه و هر جا

بله درست است!!! با شرکت در کلاس های آموزش آنلاین زبان کودک شما چه در مسافرت باشد چه هر جای دیگر می تواند در کلاس زبان شرکت کند. در واقع، هیچ محدودیت مکانی برای شرکت در کلاس های آنلاین زبان برای کودکان وجود ندارد. واقعاٌ عالی است نه؟!

 در سال های قبل کودکان زیادی به علت ساکن نبودن در تهران و نداشتن امکانات کافی از شرکت در کلاس های زبان باکیفیت و پیشرفت محروم می ماندند. اما خوشبختانه با فراهم شدن امکان آموزش آنلاین زبان انگلیسی، کودکان ساکن در روستاها یا شهرهای کوچک نیز می توانند از تجربیات بهترین اساتید در کلاس های آنلاین زبان تهران استفاده کنند.


5. کلاس خصوصی و یادگیری و تمرکز بیشتر


آموزش آنلاین زبان کودکان تنها به صورت گروهی نبوده و فرزندتان می تواند در کلاس های خصوصی نیز شرکت کند. در این کلاس ها کودک می تواند تمرکز بیشتری در سر کلاس داشته باشد و مؤفق تر عمل کند.


6. افزایش اعتماد بنفس کودکان


شماری از کودکان اعتماد بنفس کافی برای صحبت با استاد خود در کلاس های حضوری زبان انگلیسی را ندارند. اما شرکت درکلاس های آموزش آنلاین زبان می تواند تا حد زیادی به افزایش اعتماد بنفس آن ها کمک کند. به این صورت که کودک می تواند به آسانی و به صورت مجازی با استاد خود در ارتباط باشد و با وی بدون ترس و واهمه صحبت کند. یا این که دوربین خود را خاموش کرده و بدون تصویر صحبت کند.

از چه سنی می توان آموزش آنلاین زبان کودکان را شروع کرد؟


شاید این سؤال برای شما والدین عزیز مطرح باشد که از چه سنی می توان کودک را در دوره های آنلاین آموزش زبان ثبت نام کرد؟
در پاسخ به این سؤال مهم باید عرض کنیم که به طور معمول از سن 5 سالگی به بعد این امکان برای کودک شما فراهم است. زیرا در سنین پایین تر کودک توانایی نشستن در سر کلاس های آنلاین و گوش دادن به معلم را ندارد.


بهترین مؤسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودکان کجاست؟


حتماٌ این سؤال برای شما والدین عزیز نیز مطرح شده که فرزندم را در دوره های آنلاین کدام مؤسسه ثبت نام کنم؟ کدام مؤسسه اساتید مجرب تری دارد؟ در جواب باید عرض کنیم که همواره به دنبال مؤسسه ای باشید که سابقه ی درخشان طولانی در زمینه ی آموزش زبان انگلیسی به کودکان دارد و از طرفی همواره از اساتیدی کارکشته و حرفه ای برای تدریس استفاده می کند.

 از طرفی از به روز و عالی بودن کتب مورد تدریس در آن آموزشگاه نیز اطمینان حاصل فرمایید. به این ترتیب دیگر نگرانی از بابت پیشرفت فرزند خود در یادگیری زبان انگلیسی ندارید.

سخن آخر

آموزش های آنلاین زبان انگلیسی می تواند یکی از بهترین فرصت های یادگیری این زبان بین المللی برای فرزند دلبندتان باشد. اما همواره انتخاب به عهده ی شماست که بر حسب نیاز و علاقه ی فرزندتان آموزش آنلاین را ترجیح می دهید یا این که تمایل به حضور فرزندتان در دوره های حضوری زبان انگلیسی را دارید.

 فقط توجه داشته باشید که در انتخاب آموزشگاه و استاد موردنظر ریزبینی لازم را به خرج دهید تا شاهد پیشرفت هر چه بیشتر فرزند خود باشید. 

ما در کالج زبان میلاد دو پلتفرم بیگ بلو باتن و ادوبی کانکت را به صورت همزمان در اختیار تک تک زبان آموزان قرار می دهیم تا در محیطی شبیه سازی شده از زبان آموزی لذت ببرند.

کودک شما به راحتی می تواند از میکروفون، دوربین، تخته آنلاین استفاده کرده و حتی امکان مشاهده ی فایل پی دی اف کتب و ویدئوهای مرتبط نیز برای وی وجود دارد.

نکته ی بسیار مهم این که تمامی اساتید کودکان دوره های ویژه ی آموزش کودکان را گذرانده اند و با تخصص و تجربه ی خود فرزندان شما را به زبان آموزی علاقمند می کنند. برای ثبت نام با ما تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط:

کلاس زبان کودکان

آموزش لیسنینگ به کودکان

آموزش زبان به کودکان 8 ساله

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *