در حال حاضر، یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها ثبت نام فرزندشان در کلاس زبان کودکان است. این موضوع از آن جایی نشأت می گیرد که یادگیری زبان انگلیسی به امری ضروری برای کودکان تبدیل شده است. چرا که یکی از مهم ترین راه های دستیابی کودک به پیشرفت در آینده در گرو یادگیری زبان انگلیسی است.

اما موضوع مهمی که در اینجا مطرح می شود این است که بهترین کلاس زبان کودکان کدام است؟ بهترین کلاس زبان مختص کودکان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ بهترین کلاس زبان کودکان تهران کدام است؟

این ها سؤالاتی است که به بررسی دقیق آن ها می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا هر آنچه را که باید را از طریق این مقاله بدست آورید.


ویژگی های بهترین کلاس زبان کودکان


براساس تحقیقات انجام شده یادگیری زبان انگلیسی بهتر است از سنین کودکی انجام شود. زیرا فرد در سنین کودکی تمرکز بالاتری در مقایسه با بزرگسالان داشته و از طرفی یادگیری زبان در این سن می تواند کمک مؤثری در رشد فکری وی باشد.

مورد مهم دیگر این که، کودک با یادگیری زبان انگلیسی می تواند آینده ی خود را به بهترین شکل ممکن رقم زده و مؤفقیت های روزافزونی را برای خود به بار آورد.

اما در اینجا این سؤال مهم به ذهن می رسد که بهترین کلاس زبان مختص کودکان چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ چه نوع کلاسی می تواند کودک را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق کرده و وی را به این زبان روز به روز علاقمندتر کند؟


1.استفاده از بهترین و به روزترین روش های آموزشی کودکان


آموزشگاه برگزار کننده ی کلاس زبان کودکان باید از بهترین و جدیدترین روش های آموزشی مناسب این رده ی سنی استفاده کند. در غیراینصورت، کودک بازدهی لازم را نداشته و حتی بعد از مدتی دیگر به یادگیری زبان علاقه نشان نمی دهد.

از میان به روزترین و بهترین متدهای تدریس به کودکان می توان به استفاده از بازی، فلش کارت، ویدئوهای آموزشی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.


2 .مناسب بودن محیط آموزشی


مناسب بودن محیط آموزشی یکی از مهم ترین مواردی است که تمامی آموزشگاه های برگزار کننده ی دوره های کودکان باید توجه خاصی را به آن مبذول دارند.

در واقع، کودک نمی تواند در کلاسی با در و دیوار ساده و بدون هیچ گونه وسیله ای برای بازی بالاترین سطح یادگیری را داشته باشد و این انتظار کاملاٌ بیجاست.

چیدمان و دکور کلاس های زبان انگلیسی باید بسیار شاد و جذاب و پر از پوسترها و نقاشی های رنگی باشد تا کودک از یادگیری در چنین محیطی نهایت لذت را ببرد.

البته از وجود محوطه ی بازی با تعدادی وسیله از جمله تاب، سرسره و استخر آب جهت هر چه شادتر شدن کودک در آموزشگاه نیز نباید غفلت کرد.


3 .استفاده از بهترین کتب و منابع آموزشی


از دیگر مواردی که می تواند یک آموزشگاه را در ردیف بهترین ها در تدریس زبان انگلیسی قرار دهد استفاده از بهترین کتب و منابع آموزشی برای تدریس به کودکان از جمله کتاب های Big English، First Friends و Super Safari است. منابعی به روز و جامع که بتواند هر آنچه را که باید به کودکان آموزش دهد.

از طرف دیگر، تنها استفاده از کتاب نمی تواند برای تدریس به کودکان کافی باشد. این گونه تدریس معلم برای کودک بسیار خسته کننده بوده و نتیجه ای جز دلزده شدن وی از زبان انگلیسی را به دنبال ندارد.


کلاس های زبان کودکان باید با پخش شادترین و جذاب ترین فیلم ها و انیمیشن های آموزشی، خواندن انواع و اقسام کتب داستان، استفاده از فلش کارت و تصاویر زیبا و رنگی همراه باشد.

در این صورت، می توان کودک را جذب زبان انگلیسی کرد و لحظاتی شاد و فرح بخش را برای وی رقم زد.

4 .استفاده از مجرب ترین اساتید دوره ی کودک


وظیفه ای که معلمان دوره ی کودکان در قبال دانش آموزان خود دارند به مراتب سنگین تر از اساتید سایر دوره هاست. علت این موضوع را می توان در حساس بودن سن کودکان جستجو کرد.

از میان مهم ترین ویژگی های اساتید دوره ی کودکان می توان به دانستن روش تدریس و روانشناسی آموزشی و مواردی از این دست اشاره کرد.

داشتن سطح زبان خوب تنها شرط کافی برای مدرس کودکان نیست بلکه یک پیش شرط اولیه است.


5 .هزینه ی مناسب در قبال آموزش داده شده


موردی که به خصوص در این اوضاع بد اقتصادی برای خانواده ها اهمیت زیادی دارد پرداخت هزینه ی مناسب برای ثبت نام فرزندشان در آموزشگاه های زبان است.

به مراتب یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین آموزشگاه برگزار کننده ی دوره های کودکان دریافت مناسب ترین هزینه از خانواده هاست.

بهترین-کلاس-زبان-کودکان-تهران


بهترین کلاس زبان کودکان تهران کدام است؟


خانواده های ساکن استان تهران همواره دغدغه ی این موضوع را دارند که بهترین کلاس زبان برگزار کننده ی دوره ی کودکان در تهران کدام است؟ کدام آموزشگاه ها بیشترین امکانات را برای کودک من فراهم کرده و بهترین و مجرب ترین اساتید را برای تدریس به کار می گیرد؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید عرض کنیم که تشخیص این که آموزشگاه برتر است به عهده ی خود شماست. البته از توجه به نیاز کودک خود غافل نشوید.


بهتر است در این رابطه عجله نکرده و پرس و جوهای لازم را به عمل آورید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.


سخن آخر و پیشنهاد ویژه


ما در کالج زبان میلاد سعی کرده ایم تا با ایجاد محیطی عالی و استفاده از منابع بین المللی، مدرسین حرفه ای و شهریه ی مناسب شرایطی ایده آل را برای فرزندان شما فراهم کنیم تا از زبان آموزی لذت ببرند، به صورت مستمر پیشرفت کنند و برای آینده ای درخشان آماده شوند.

چناچه ساکن تهران نیستید و یا منزل شما از محل کالج زبان میلاد فاصله زیادی دارد، می توانید در کلاس های آنلاین کالج با کیفیتی عالی ثبت نام کرده و به خانواده ی بزرگ کالج بپیوندید.

مقالات مرتبط:

آموزش آنلاین زبان کودکان

آموزش زبان به کودکان 9 ساله

آموزش ریدینگ به کودکان

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *