شما در حال مشاهده هستید نکات آموزش زبان به کودکان 9 ساله
آموزش زبان به کودکان 9 ساله

نکات آموزش زبان به کودکان 9 ساله

آموزش زبان به کودکان 9 ساله به دلیل نیاز تمامی افراد به یادگیری و تسلط بر این زبان شناخته شده و بین المللی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خوشبختانه شاهد افزایش آگاهی والدین برای ثبت نام فرزندانشان در کلاس های آموزش زبان انگلیسی به کودکان 9 ساله هستیم. اما نباید فراموش کرد که بدون استفاده و توجه به اصولی خاص نمی توان انتظار یادگیری ثمربخش را از زبان آموزان داشت.   

در نوشته ی حاضر با ذکر اطلاعاتی مفید در رابطه با آموزش زبان به کودکان 9 ساله در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. پس با ما همراه باشید.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان 9 ساله

در مورد ویژگی های زبانی و شناختی کودکان 9 ساله چه می دانید؟

در آغاز بهتر است صحبتی در رابطه با ویژگی های شناختی و زبانی کودکان 9 ساله با شما داشته باشیم.

کودکان در این سن تمایل زیادی به مطالعه ی انواع کتاب بالاخص کتب داستانی داشته و حتی می توانند احساسات و عواطف خود را بر روی کاغد بیاورند.

بچه ها در این سن به دلیل داشتن تمرکز بالاتر در قیاس با سال های گذشته ی زندگی خود کارهای خود را به نحو بهتری انجام می دهند.

جالب است بدانید که کودکان 9 ساله کنجکاوی زیادی در رابطه با نحوه ی عملکرد اشیاء دارند. بعلاوه، روابط کودکان نه ساله با همسن و سال های خود بیشتر از قبل است.

کودکان 9 ساله می توانند با همان الگوی دستوری بزرگسالان صحبت کنند. بچه ها در این سن هر چیزی را که در مدرسه یاد می گیرند را در سایر جنبه های زندگی خود به کار می گیرند و مهارت های زبانی آن ها انتزاعی تر و پیچیده تر می شود.

نکاتی طلایی در رابطه با آموزش زبان به کودکان 9 ساله

با توجه به حساس بودن سن کودکان 9 ساله و نیاز آن ها به شرکت در کلاسی باکیفیت در این بخش با ذکر نکاتی طلایی در رابطه با آموزش زبان انگلیسی به کودکان 9 ساله در خدمت شما هستیم.

1. از جملات و لغاتی سلیس و ساده استفاده کنید

در کلاس زبان کودکان 9 ساله شما با بچه هایی مبتدی و دارای سطح زبانی پایین سروکار دارید. از این رو جمله ها و کلمه های سخت و قلمبه سلمبه را فراموش کنید. ساده صحبت کرده و جملات کوتاه را به کار ببرید.

علاوه بر این، آهسته و روان صحبت کنید تا بچه ها بتوانند حرف هایتان را متوجه شوند.

2. روش Role Play و یادگیری زبان

Role play یکی از راه هایی است که زبان آموزان می توانند به کمک آن زبان را بیشتر تمرین کرده و بیشتر یاد بگیرند. به این ترتیب لغات و جمله ها بیشتر در ذهن بچه ها جا می افتند.

از طرفی، بازی کردن نقش های مختلف می تواند اعتماد بنفس کودکان را بالا برده و به تقویت مهارت اسپیکینگ آن ها نیز کمک زیادی کند.

3. برای آموزش از تکنولوژی غافل نشوید

در عصر حاضر، تکنولوژی به جزء جدانشدنی زندگی انسان ها تبدیل شده است. به عنوان یک معلم می توانید از انواع نرم افزارهای آموزشی در سر کلاس درس استفاده کنید.

حتی می توانید برای تدریس از پاورپوینت استفاده کرده و بر جذابیت کار خود بیفزایید. به این ترتیب، کودکان اشتیاق و علاقه ی بیشتری به گوش دادن به درس از خود نشان می دهند.

4. کتاب های داستان کوتاه را سر کلاس کار کنید

استفاده از کتب داستان آن هم کتاب هایی که داستان هایی کوتاه اما جذاب دارند برای آموزش زبان به کودکان 9 ساله بسیار عالی به نظر می رسند.

حتی می توانید از بچه ها بخواهید خود را به جای شخصیت های داستان گذاشته و نقش بازی کنند. یا این که، داستان را هر جور که دوست دارند به اتمام برسانند.

نقش والدین در آموزش زبان انگلیسی به کودکان 9 ساله

به جز معلمان والدین هم نقش بسیار مهمی در فرآیند آموزش زبان به کودکان 9 ساله داشته و باید همکاری های لازم را با اساتید به عمل آورند.

اما در این میان نباید از نکاتی چند غافل شد:

. برنامه ی روزانه برای زبان خواندن

به جز معلم کودکان شما هم باید آستین ها را بالا زده و به یادگیری بهتر آن ها نیز کمک کنید. هر روز در زمان مشخصی با بچه ها زبان بخوانید و در زمان انجام تکالیف کلاس زبان در کنارش باشید.

2. آهنگ های شاد کودکانه ی انگلیسی را در خانه پخش کنید

بچه ها عاشق آهنگ های شاد کودکانه بوده و خیلی راحت هم آن ها را حفظ می کنند. کودک با حفظ کردن این آهنگ ها لغات انگلیسی زیادی را یاد می گیرد و سطح وی بالاتر می رود.

3. با کودک در خانه بازی کنید

کودکان همواره از والدین خود انتظار دارند که هر روز با آن ها بازی کنند. حال چه بهتر که این بازی کردن با آموزش زبان انگلیسی هم همراه باشد.

کافیست سری به وب سایت های معتبر زده و بازی های متنوع را یاد بگیرید و در منزل با بچه ها بازی کنید.

4. کارتون های جذاب انگلیسی را دانلود کنید

کارتون های جذاب و شاد می توانند کمک بزرگی به بالا بردن سطح زبان بچه ها باشند. خوشبختانه وب سایت های زیادی امکان دانلود انواع انیمیشن های جالب را برای بچه ها فراهم کرده اند.

پس سری به آن ها زده و کارتون های مورد علاقه ی کودکتان را از آن ها دانلود کنید.

برای ثبت نام فرزند 9 ساله تان در کلاس زبان عجله کنید

شاید شما هم مانند شماری از والدین هنوز هم اقدامی برای ثبت نام فرزندتان در کلاس های زبان نکرده اید. اما باید بگوییم که سنین کودکی از جمله سن 9 سالگی بهترین زمان برای این کار است.

چرا که کودک در سن 9 سالگی درگیری ذهنی خاصی نداشته و به مراتب آسان تر یاد می گیرد. در نتیجه، اجازه ندهید این فرصت طلایی پیشرفت شغلی و تحصیلی فرزندتان در آینده از دست برود.

سخن آخر

کالج زبان میلاد با داشتن کادری مجرب و حرفه ای کار آموزش زبان کودکان 9 ساله را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. کتب مورد تدریس در این آموزشگاه از بین باکیفیت ترین کتاب های آموزشی انتخاب شده اند.

علاوه بر این، وجود اتاق بازی با وسایلی مجهز و همین طور ابزارهای مختلف آموزشی در کالج زبان میلاد از جمله عروسک، پاپت های انگشتی، فلش کارت، فیلم های آموزشی مناسب کودکان و مواردی از این دست خیال والدین را از داشتن تصمیمی درست برای ثبت نام فرزندشان در این مؤسسه راحت کرده است.

اگر به دنبال ثبت نام فرزندتان در یکی از بهترین کلاس های زبان کودکان 9 ساله هستید فقط کافیست گوشی تلفن را برداشته و با شماره ی تلفن ثابت کالج تماس حاصل کنید.

یا به خط واتس آپ و یا بله ی مؤسسه پیام ارسال فرمایید تا همکاران ما پاسخگوی تمام سؤالات شما در رابطه با دوره های آموزشی کالج باشند.

بعلاوه، ادمین پیج اینستاگرام کالج زبان میلاد نیز در خدمت شما هستند.

آدرس پیچ اینستاگرام مؤسسه: milad_language_college  

شماره تماس واتس آپ و بله کالج میلاد: ۰۹۰۱۴۲۴۰۶۴۷

شماره تلفن ثابت کالج : 8-88281167-021

مقالات مرتبط:

آموزش زبان به کودکان 4 ساله

آموزش زبان به کودکان 3 ساله

آموزش زبان به کودکان 5 ساله

دیدگاهتان را بنویسید