شما در حال مشاهده هستید دانلود مجموعه کتاب های super safari
دانلود کتاب های super safari

دانلود مجموعه کتاب های super safari

مجموعه کتاب های super safari به عنوان یکی از بهترین منابع مورد استفاده برای رده ی سنی کودکان چهار تا هفت سال در سه سطح مختلف برای زبان آموزان به وسیله ی انتشارات کمبریج منتشر شده است.

نکته ی مورد توجه این که، سری کتاب های super safari در دو نسخه ی British و American  به چاپ رسیده و براساس نیازهای زبان آموزان می توانید از هر یک از این نسخه ها استفاده کنید.

آموزش زبان انگلیسی به وسیله ی سرگرمی، قصه، شعر و آواز و همین طور بازی در کتاب های سوپر سافاری تجربه ی جذابی را برای بچه ها ایجاد کرده است.

زبان آموزان در کتاب super safari 1 با رنگ ها، اعضاء خانواده، انواع اسباب بازی، حیوانات و همین انواع لباس ها به انگلیسی آشنا شود.

مطالعه ی سطح دوم کتاب super safari 2 فرصتی عالی برای بچه ها جهت یادگیری لغات مربوط به مدرسه، وسایل موجود در اتاق، انواع میوه ها و سبزیجات، مشاغل و آب و هوا فراهم می کند.

آخرین سطح از کتاب super safari مربوط به آموزش انواع اسباب بازی های کودکانه، اعضای صورت، بخش های مختلف خانه و خوراکی های مختلفی است.

تصاویر گنجانده شده در هر سه جلد این کتاب به اندازه ای جذاب و زیبا هستند که کودکان را روز به روز بیشتر جذب خواندن آن ها و یادگیری زبان انگلیسی می کنند.

در ادامه می توانید برای دانلود super safari 1 و سایر سطوح این کتاب اقدام بفرمایید.

کتاب super safari 2

دانلود کتاب دانش آموز super safari 3

دانلود کتاب کار super safari 3

دیدگاهتان را بنویسید