نسخه دیجیتالی کتاب Cambridge English IELTS 10

کتاب Cambridge IELTS 10 بدون شک جز کتابهایی است که داوطلبان برای شرکت در آزمون اصلی IELTS به آن نیاز دارند تا بتوانند تمام مهارت های ۴ گانه را به طور کاملا کاربردی در جهت و قالب تست های اصلی و واقعی مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند.

معرفی کتاب کمبریج انگلیش آیلتس 10 (Cambridge English IELTS 10)

آزمون های آیتلس شبیه به آزمون های کنکور میماند! به عبارتی در این آزمون علاوه بر دانش شما، میزان تسلط و مدیریت شما نیز مورد بررسی و سنجش قرار می‌گیرد. از اینرو یک سری از کتاب ها برای شما مانند راهنمایی برای دستیابی به موفقیت است. یکی از این منابع، کتاب Cambridge English IELTS 10 دهمین دوره از مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس مجموعه جامعی که دارای دو بخش آکادمیک و جنرال است. از طرفی نیز آزمون آیتلس در دو بخش مجزا آکادمیک و جنرال برگزار می‌شود. عمده تغییر این دو آزمون در بخش ریدینگ و رایتینگ است و در بخش محتوا و سبک لیسنیگ و اسپیکینگ این دو بخش همانند یکدیگر است. اگر تمایل به شرکت در آزمون و کسب اطلاعات بیشتر دارید، میتوانید با ثبت نام در وب سایت کتاب لند، به عنوان یک کتاب لندی از مشاوره رایگان بهره بگیرید. نویسندگان کتاب کمبریج آیلتس 10 Clare McDowell و Vanessa Jakeman هستند و کتاب کمبریج انگلیش آیلتس 10 توسط انتشارات جهانی Cambridge منتشر شده است.

دید کلی درباره کتاب تست آیلتس Cambridge 10 

کتاب Cambridge IELTS 10 از مجموعه Cambridge English IELTS می باشد تا داوطلبان بتوانند تسلط کامل و کافی را در زمینه فراگیری مهارت ها و در نهایت اعمال کردن آنها در تست های کاربردی و واقعی آیلتس به دست آورند. از این رو آیلتس یک آزمون فراگیر بین المللی در دنیا به شمار می آید که برای تحصیلات عالیه و دانشگاهی و مهاجرت به کشورهای اروپایی و تا حدودی آسیایی زبان آموزان به این آزمون نیاز دارند و حدودا توسط ۸۰۰۰ سازمان در دنیا با بیش از ۲ میلیون داوطلب که هر ساله این آزمون جهتی را می دهند پذیرفته شده است. تمرکز اصلی کتاب Cambridge IELTS 10 بر آشنا سازی داوطلبان آزمون با انواع سوالات، تکنیک ها و فنون موجود در هر سوال آزمون آیلتس می باشد، در این کتاب 4 آزمون و تست برای داوطلبان آکادمیک و 2 بخش برای متقاضیان آزمون جنرال A و B است. علاوه براین، در قسمت پایانی کتاب پاسخنامه آزمون های 4 مهارت به همراه پاسخنامه تشریحی بخش لیسنینگ نیز میباشد.

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *