شما در حال مشاهده هستید نسخه دیجیتالی کتاب Cambridge English IELTS 13 Academic

نسخه دیجیتالی کتاب Cambridge English IELTS 13 Academic

کتاب کمبریج آیلتس ۱۳ آکادمیک (Cambridge English IELTS 13 Academic) با ارائه چندین نمونه از آزمون‌های آیلتس به داوطلب کمک می‌کند تا با نحوه طراحی سوالات و نکات موجود در هر قسمت آشنا شود و بتواند نمره خود در آزمون را بصورت قابل توجه ای بالا ببرد.

معرفی کتاب کمبریج انگلیش آیلتس 13 آکادمیک / Cambridge English IELTS 13 Academic

کتاب Cambridge English IELTS 13 Academic برای اشخاصی است که می‌خواهند با انواع سوالات موجود در آزمون آیلتس آشنا شوند و بتوانند خود را بوسیله آن‌ها در کوتاه ترین زمان مورد سنجش قرار دهند. کتاب کمبریج انگلیش آیلتس 13 آکادمیک از جمله کتاب‌هایی می‌باشد که اختصاصا برای IELTS Exam که مخفف International English Language Testing System می‌باشد، طراحی شده است. کتاب کمبریج آیلتس ۱۳ آکادمیک، سیزدهمین کتاب از مجموعه Cambridge IELTS می‌باشد که شامل ۴ آزمون از آزمون‌های پیشین آیلتس برای آموزش چهار مهارت زبان انگلیسی است. لازم به ذکر است که این امتحان بین المللی زبان دارای دو نوع آکادمیک و جنرال است. این کتاب توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است.

ویژگی کتاب تست آیلتس ۱۳ آکادمیک

تست های متنوع: این کتاب دارای ۴ سری آزمون از نمونه‌های قبلی امتحان است که داوطلب را با روش‌ها و شیوه‌های برگزاری آزمون آشنا می‌کند.

پاسخنامه: کتاب کمبریج آیلتس شامل پاسخنامه کامل است که به موجب آن، داوطلبان می‌توانند پاسخ‌های خود را مورد بررسی قرار دهند و در صورت اشتباه آنها را تصحیح کنند.

تقویت هر چهار مهارت: با مطالعه کتاب ذکر شده، داوطلبان می‌توانند هر ۴ مهارت خود را به طور همزمان برای موفقیت بیشتر در آزمون نهایی تقویت کنند.

دید کلی درباره ی کتاب تست آیلتس کمبریج ۱۳ آکادمیک

این کتاب با آماده سازی داوطلبان آزمون آکادمیک آیلتس می‌تواند نکات موجود و نحوه طراحی سوالات را به آنها آموزش دهد. این کتاب با ارائه ۴ آزمون از نمونه‌های واقعی آیلتس به همراه پاسخنامه سعی در آماده سازی زبان آموزان برای شرکت و موفقیت در آزمون آیلتس دارد.

دیدگاهتان را بنویسید