نسخه دیجیتالی کتاب Cambridge English IELTS 15 Academic

کتاب کمبریج انگلیش آیلتس ۱۵ آکادمیک یکی از جدیدترین کتاب های منتشر شده در زمینه نمونه سوالات آزمون آیلتس می باشد. زبان آموزان می توانند قبل از شرکت در آزمون اصلی از آن بعنوان یک کتاب کمکی برای آشنایی با سوالات استفاده نمایید.

معرفی کتاب کمبریج انگلیش آیلتس 15 آکادمیک / Cambridge English IELTS 15 Academic

کتاب Cambridge IELTS 15 Academic کمبریج انگلیش آیلتس 15 آکادمیک به شما در مسیر سنجش سطح زبان انگلیسی کمک بسیاری می کند. در هر زبانی برای اینکه بتوان میزان دانش را مورد سنجش قرار داد باید آزمون های مشخصی شامل جنرال و آکادمیک را پشت سر گذاشت و از آن طریق به نقاط ضعف و قوت موجود در هر داوطلب پی برد. یکی از این آزمون ها که میلیون ها داوطلب را درگیر خود کرده است، آزمون آیلتس می باشد، آزمون IELTS یا همان سیستم سنجش زبان انگلیسی بین المللی سالهاست که مورد قبول بسیاری از کشور های جهان بوده است که بدون شک نشانگر خوبی از سطح زبانی زبان آموزان باشد.

برای گرفتن این مدرک و قبولی در آن باید راه طولانی را طی نمود و در این مسیر با سختی هایی مواجه شد از این رو برای آسان شدن این مسیر ما می خواهیم کتابی را برای آشنایی شما با سوالات آزمون های پیشین آیلتس معرفی کنیم. کتاب Cambridge English IELTS 15 Academic می باشد که مناسب اشخاصی است که می خواهند پس از اینکه برای آزمون آماده شدند، خود را محک بزنند و در نهایت برای آزمون نهایی آیلتس عزم خود را با قدرت جذم کنند. کتاب Cambridge IELTS 15 آکادمیک در مجموعه کتابهای کمبریج آیلتس که شامل ۱۶ جلد است، قرار می گیرد که توسط انتشارات Cambridge منتشر شده است.

ویژگی کتاب کمبریج ایلتس ۱۵ آکادمیک

دارای پاسخنامه: در انتهای کتاب، مکانی برای نشان دادن پاسخ صحیح سوالات آورده شده است که شما می توانید پس از اتمام آزمون خود آن را تصحیح کنید و به نمره ایده آل خود برسید.

دارای فایل شنیداری: لیسنینگ یکی از با اهمیت ترین قسمت های آموزش زبان است که بیشتر در آزمون آیلتس مورد بررسی قرار میگیرد و میتوان با استفاده از فایل های شنیداری این کتاب به تقویت این مهارت پرداخت.

دید کلی درباره ی کتاب Cambridge IELTS شماره 15 اکادمیک

تمرکز اصلی کتاب Cambridge IELTS 15 آکادمیک بر آشنا سازی داوطلبان آزمون با انواع سوالات، تکنیک ها و فنون موجود در هر سوال آزمون آیلتس می باشد، در این کتاب 4 آزمون و تست برای داوطلبان آکادمیک و 2 بخش برای متقاضیان آزمون جنرال A و B است. علاوه براین، در قسمت پایانی کتاب پاسخنامه آزمون های 4 مهارت به همراه پاسخنامه تشریحی بخش لیسنینگ نیز ارائه شده است. 

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *