نسخه دیجیتالی کتاب Cambridge English IELTS 8

داوطلبان آزمون IELTS به راحتی می توانند در تمام مهارت های ۴ گانه در راستای تست زنی و ارزیابی مهارت ها زبان انگلیسی را همراه با تکنیک ها و استراتژی ها بسیار با اعتماد به نفس عمل کنند.

معرفی کتاب کمبریج انگلیش آیلتس 8 (Cambridge English IELTS 8)

آزمون آیلتس برای کسانی که قصد ادامه تحصیل همچنین برای مهاجرت کاری و در نهایت برای افرادی که قصد تدریس در آموزشگاه های معتبر دارند، مناسب است. کتاب Cambridge English IELTS 8 هشتمین دوره از مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس است که به عنوان یک کتاب بسیار غنی و ضروری برای آزمون آیلتس بر آشنا سازی داوطلبان با انواع تستها از نظر کیفی و کمی به همراه استراتژی ها و تکنیک های برای بهبود مهارت 4 گانه شناخته شده است. نویسندگان کتاب کمبریج آیلتس 8 Clare McDowell و Vanessa Jakeman هستند و کتاب Cambridge English IELTS 8 توسط انتشارات جهانی Cambridge منتشر شده است.

دید کلی درباره کتاب کمبریج اینگلیش ۸

مجموعه جامع Cambridge English IELTS را میتوان برای آمادگی داوطلبان برای موفقیت در آزمون آیلتس و کسب بهترین نمره به کاربران پیشنهاد داد. کتاب آیلتس کمبریج 8 مانند بقیه سری کتاب های آیلتس کمبریج دارای 4 تست به همراه دو بخش جنرال که مهارت های خواندن و درک مطلب و نوشتن تست A و B M را شامل میشود همچنین پاسخنامه ای برای 4 مهارت اصلی به همراه پاسخنامه تشریحی در بخش Listening گردآوری شده است.

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *