نسخه دیجیتالی کتاب Cambridge English IELTS 9

داوطلبان آزمون آیلتس می توانند از کتاب کمبریج آیلتس ۹ تمام ابعاد زبانی خود را مورد بررسی قرار دهند. زمان بندی هر قسمت از مهارت های ۴ گانه به خصوص مهارت شنیداری در قسمت چهارم یکی از مهم ترین نکات کلیدی در آزمون IELTS است که داوطلبان IELTS می توانند بدون شک در نهایت برای آزمون اصلی آیلتس خود را آماده کنند.

معرفی کتاب کمبریج انگلیش آیلتس 9 (Cambridge English IELTS 9)

یکی از اهداف اصلی یادگیری زبان، شرکت در آزمون های آیتلس با کسب نمره عالی است. آزمون های آیلتس سنجش چهار مهارت اصلی (Listening, Writing, Reading, Speaking) است و نمره کامل آزمون های آیلتس 9 است. در واقع افرادی که برای کسب فاند و کمک هزینه ی تحصیلی برای ادامه تحصیل دریافت می نمایند، نباید کمتر از 6.5 از آزمون آیلتس کسب نمایند. از اینرو فروشگاه آنلاین کتاب لند به شما پیشنهاد کتاب Cambridge English IELTS 9 نهمین دوره از مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس را می‌دهد. کتاب Cambridge IELTS 9 یکی از منابع مفید برای شرکت در آزمون آیلتس است که توانسته محبوبیت و توجه رضایت بخشی را از سوی داوطلبین آزمونهای آیلتس کسب نمایند. نویسندگان کتاب کمبریج آیلتس 9 Clare McDowell و Vanessa Jakeman هستند و کتاب کمبریج انگلیش آیلتس 9 توسط انتشارات جهانی Cambridge منتشر شده است.

دید کلی درباره کتاب تست کمبریج آیلتس ۹ 

کتاب های آیلتس دربردارنده مجموعه آزمون های سابق است که در یک مجموعه کامل 15 دوره ای جمع آوری و تنظیم شده است. در تمامی این مجموعه ها که تا دوره 10 جنرال و آکادمیک به صورت یکپارچه در یک کتاب گردآوری شده است و از دوره 11 آکادمیک و جنرال به صورت در 2 کتاب جداگانه تنظیم شده است. از اینرو  در کتابها ی1-10، چهار تست برای مجموعه آکادمیک می‌باشد و در بخش جنرال مهارت تست های A و B است.در صفحات پایانی نیز جواب تمامی تستهای مربوط به بخش لیسنیگ و ریدینگ میباشد. از سوی دیگر متن های لیسینگ را به صورت تشریحی نیز تنظیم شده است.

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *