نسخه دیجیتالی کتاب Mindset for IELTS 3

مایندست فور آیلتس مجموعه ای متفاوت و غنی برای آموزش نکات موجود در آزمون آیلتس است که با دانستن آن ها می توانید نمره خودتان را تا حد قابل توجه ای بالا ببرید. مجموعه Mindset دارای ۴ جلد می باشد که هر کدام برای دستیابی به نمره مشخصی هدف گذاری شده است.

معرفی کتاب مایندست فور آیلتس Mindset For IELTS 3

کتاب Mindset For IELTS 3 به عنوان کتاب آموزشی آیلتس در سطح پیشرفته بدون شک بهترین و کاربردی ترین کتاب به شمار می آید، در سطح آخر کتاب مایندست سعی گردیده تا زبان آموزان تمام نکاتی را که در این مجموعه فرا گرفته اند را مرور نمایند و بتوانند آن ها را در عمل و آزمون نیز استفاده کنند.

آزمون آیلتس دارای دو نوع جنرال و آکادمیک است که کتاب Mindset For IELTS 3 سومین کتاب از مجموعه Mindset For IELTS و مناسب آزمون آکادمیک آیلتس می باشد. سطح آغازین این مجموعه، کتاب Foundation می باشد که برای سطح مبتدی قابل استفاده است.

در آخر لازم به ذکر است که مایندست شماره ۳ که آخرین کتاب این مجموعه می باشد برای افرادی نگارش شده که قصد دریافت نمره ۷.۵ را دارند. کتاب های مایندست در بین کتاب های اصلی این آزمون از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند، همچنین از موضوعات بی نظیر و کاربردی این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مطالبی درباره ی زندگی شهری و زندگی روستایی

مطالبی درباره ی بهداشت و سلامتی

مطالبی درباره ی هنر و معماری

مطالبی درباره ی امورمالی و کسب و کار

مطالبی درباره ی تاریخ

مطالبی درباره ی علم و تکنولوژی

مطالبی درباره ی تلویزیون، و اتفاقات فعلی و اخبار

مطالبی درباره ی فرهنگ

دید کلی درباره کتاب آموزش آیلتس Mindset 

این کتاب دارای ۱۸۴ صحفه درسی و ۳۹ صفحه به عنوان پاسخنامه و متن فایل های شنیداری می باشد که با مطالعه تمام سطح های مایندست می توان سطح خود را از نمره ۵ به ۷٫۵ رساند، لازم به ذکر است که کتاب موردنظر بر تقویت مهارت های داوطلب آزمون آیلتس برای دستیابی به نمره ۷٫۵ متمرکز است.

ویژگی کتاب مایندست فور آیلتس ۳

تمرین های آنلاین: تمرین هایی برای انسجام مطالب خوانده شده و پرهیز از تکرار اشتباهاتی که قبلا داوطلبین در آن شرکت کرده اند بصورت آنلاین آورده شده است که خود می تواند شما را با سطح وسیعی از سوالات آشنا سازد.

مناسب برای آزمون آکادمیک: آزمون آیلتس دارای دو نوع IELTS General و IELTS Academic است که هر کدام برای دستیابی به هدفی معین مورد استفاده قرار می گیرند، کتاب فوق برای آزمون آکادمیک مناسب است.

آزمون های شبیه سازی شده: در کتاب مایندست فور آیلتس ۲، آزمون هایی شبیه به آزمون اصلی آیلتس برای آشنایی بیشتر داوطلبین با چگونگی آمدن سوالات آورده شده است.

 موضوعات جذاب و متنوع: کتاب فوق برای اینکه زبان آموزان بتوانند دایره لغاتی خود را گسترش دهند، موضوعات متنوعی را بکاربرده است که موجب به دست آوردن آمادگی بیشتر داوطلبین می گردد.

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *