شما در حال مشاهده هستید دانلود مجموعه کتاب های Teen 2 Teen
دانلود مجموعه کتاب های Teen 2 Teen

دانلود مجموعه کتاب های Teen 2 Teen

سری کتاب های Teen2Teen از جمله بهترین کتب مورد استفاده در آموزشگاه ها جهت تدریس به افراد سیزده تا هجده سال است. کتاب هایی که به وسیله ی انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده و تمامی مهارت های زبان را به بهترین شکل به زبان آموزان آموزش می دهند.

زبان آموزان در سری کتاب های Teen 2 Teen می توانند تمامی مهارت های زبانی یعنی speaking، writing، reading و listening را به خوبی فرا بگیرند.

  در سطح اول این مجموعه کتاب دوازده بخش مختلف گنجانده شده که موضوعات مختلفی از جمله ساعت، سن، اهلیت و همین طور خانواده و لغات مربوط به توصیف افراد را شامل می شوند.  

تصاویر جذاب و تمرین های متنوع این کتاب زبان آموزان را به یادگیری هر چه بیشتر ترغیب می کنند.

در دومین جلد از سری کتاب های Teen 2 Teen دانش آموزان می توانند با لغات مربوط به مشاغل، نوشیدنی ها، خوراکی ها، خرید انواع لباس و همین طور برنامه ی روزانه آشنا شوند.

بعلاوه، گرامر can، اسامی غیرقابل شمارش و قابل شمارش، حال استمراری و صفات تفضیلی نیز در این کتاب آموزش داده می شود.

در سومین جلد از سری کتاب های Teen 2 Teen زبان آموزان انواع سبک های موسیقی، ژانرهای سینمایی و همین طور ورزش های مختلف را یادگرفته و با گرامر will، جملات شرطی و گذشته ی استمراری و ساده آشنا می شوند.  

از طرفی، متون گنجانده شده در این سطح از کتاب به نحوی طراحی شده اند که تأثیر زیادی در آموزش ریدینگ به نوجوانان دارند.

سرانجام در آخرین سطح از مجموعه کتاب های Teen 2 Teen فرصت یادگیری گرامرهای پیچیده تری در اختیار دانش آموزان قرار داده شده است.

مکالمه های جذاب این کتاب در رابطه با انواع لوازم آرایشی بهداشتی، سرگرمی ها، حالات رفتاری اشخاص و از این قبیل موضوعات هستند.

در ادامه ی این نوشته امکان دانلود سری کتاب های Teen 2 Teen از جمله دانلود رایگان کتاب تین تو تین 2 برایتان امکان پذیر است.

دانلود کتاب Teen 2 Teen 1
دانلود کتاب Teen 2 Teen 2

دانلود کتاب Teen 2 Teen 3
دانلود کتاب Teen 2 Teen 4

دیدگاهتان را بنویسید