شما در حال مشاهده هستید نسخه دیجیتالی کتاب Mindset for IELTS 2

نسخه دیجیتالی کتاب Mindset for IELTS 2

کتاب Mindset For IELTS 2 منبع خوبی برای یادگیری نکات موجود در آزمون IELTS است، این مجموعه دارای ۴ سطح می باشد که شما را از نمره ۵ به ۷٫۵ خواهد رساند.

معرفی کتاب مایندست فور آیلتس Mindset For IELTS 2

کتاب Mindset For IELTS 2 سومین کتاب از مجموعه محبوب مایندست می باشد، مایندست توسط ۸ نویسنده برتر جهانی برای آموزش مهارت های مورد نیاز در آزمون IELTS نگارش و منتشر شده است. کتاب مایندست فور آیلتس ۲ به عنوان تلفیقی از یک کتاب و تست های آنلاین می تواند موجب افزایش سطح دانش و سنجش میزان یادگیری هر درس در داوطلبان آیلتس گردد.

دروس موضوع بندی شده به خواننده امکان تقویت هر چهار مهارت را می دهد به طوریکه در هر درس از این کتاب داوطلب با تعداد زیادی از نکات ضروری روبرو می شود که یادگیری هر کدام می تواند افزایش نمره در آن بخش را به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که سطح ۲ این کتاب مناسب داوطلبانی است که می قصد دارند نمره خود را تا سطح ۶.۵ به بالا برسانند.

دید کلی درباره ی کتاب آیلتس Mindset 

کتاب مایندست فور آیلتس ۲ که توسط انتشارات Cambridge منتشر شده است بر آموزش نحوه پاسخگویی به سوالات در IELTS Exam متمرکز است. با استفاده از Note و Tip ها سعی بر آسان سازی سوالات برای داوطلبان دارد. کتاب مایندست دارای چهار سطح مختلف است که هر کدام پرورش دهنده نمره خاصی می باشد، می تواند شما را سریعتر به هدفتان برساند.

در سطح ۲، این کتاب نکات خاصی را برای به دست آوردن نمره ی ایده آل شما در آزمون گردآوری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید