یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت یکی از موارد مهمی است که تا قبل از عزیمت به کشور مورد نظر باید اقدامات لازم را در رابطه با آن انجام دهید. شما بعد از مهاجرت به فضایی جدید آن هم با فرهنگی کاملاٌ متفاوت وارد می شوید. حال اگر توانایی روان صحبت به زبان انگلیسی را هم نداشته باشید، اوضاع بسیار بد می شود. اما همواره این سؤالات برای متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور مطرح است که مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت چقدر است؟ بهترین کتاب زبان برای مهاجرت کدام است؟ بهترین مؤسسه برای یادگیری زبان انگلیسی جهت مهاجرت کدام است؟ دوره های آنلاین بهتر است یا خصوصی؟

در این نوشته جامع از وبسایت کالج زبان میلاد به بحثی مفصل در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

بهترین راهکارهای یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

بهترین کتاب زبان برای مهاجرت

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

بهترین کتاب زبان برای مهاجرت

اول از همه، انگلیسی زبانی جهانی بوده و رواج آن به اندازه ای است که از هر پنج نفر یکی از آن ها امکان صحبت و یا فهم این زبان را دارند. مهارت های زبانی بخش مهمی از سرمایه انسانی مهاجران به شمار می رود.

از طریق یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت، برقراری ارتباط با شهروندان به مراتب برایتان آسان تر می شود. در هر صورت، در یک کشور جدید برای پرسیدن مسیر، خرید و انجام امور دیگر به زبان انگلیسی نیاز دارید. بعلاوه، با تسلط به زبان انگلیسی می توانید در تحصیل و یا شغل خود نیز موفق تر عمل کنید.  

بهترین راهکارهای یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

همان طور که در جریان هستید، شرکت در آزمون های بین المللی از جمله آیلتس، تافل از جمله الزامات است. قبولی و اخذ نمره بالا در این قبیل از آزمون ها نیاز به تسلط کامل به زبان انگلیسی و تقویت هر چه بیشتر مهارت های زبانی دارد.

به این معنا که، شما باید قادر به فهم متون انگلیسی باشید و به قول معروف مثل بلبل انگلیسی صحبت کنید. به جز این ها، داشتن توانایی بالا در فهم فایل های صوتی در سطوح مختلف و همین طور مهارت رایتینگ نیز الزامی است. در اینجا، برای هر چه آسان تر طی کردن این مسیر پر از پیچ و خم و پر چالش بهترین راهکارهای یادگیری زبان انگلیسی جهت مهاجرت را برایتان ذکر می کنیم.

۲.گوش کردن به آهنگ های انگلیسی

گوش کردن به انواع آهنگ های انگلیسی، یکی از بهترین راه ها جهت تقویت هر چه بیشتر مهارت های زبانی برای مهاجرت به شمار می رود. چرا که، تعداد زیادی کلمات جدید، ضرب المثل ها و اصطلاحات عامیانه و زیبا را می توان در دل آهنگ ها پیدا کرد.

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که لهجه انگلیسی خوبی ندارید. با گوش کردن به آهنگ ها می توانید تا حد زیادی لهجه خود را تقویت کنید. حتی در اوقات مرده مانند ساعات سپری شده در اتوبوس، مترو یا تاکسی نیز می توانید به موسیقی های جذاب انگلیسی گوش کرده و زبان خود را تقویت کنید.

فقط کافیست یک هندزفری در کیف خود داشته باشید تا به بهترین شکل از اوقات مرده خود بهره بگیرید. در زمان گوش دادن به موسیقی، با تمرکز عالی سعی در یافتن جملات یا لغات ناآشنا داشته باشید. بعد از یکبار شنیدن آهنگ، با جستجویی سریع متن آن را در اینترنت پیدا کنید.

حالا در حین شنیدن آهنگ متن آن را نیز از نظر بگذارنید. در مرحله بعد، متن آهنگ را جلوی روی خود قرار داده و از روی آن با صدای بلند همراه با آهنگ بخوانید. در صورت انجام چند باره این کار، به تدریج متوجه مفاهیم کلمات شده و آن ها را یاد می گیرید. در صورت نیاز می توانید از یک دیکشنری برای یافتن معانی کلمات استفاده کنید. در ادامه، شماری از بهترین آهنگ های انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی جهت مهاجرت را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

۱.آهنگ جذاب LONELY

این آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی را خواننده ای مشهور به نام جاستین بیبر اجرا کرده و جذابیت خاص آن نظر شما را به خود جلب می کند. اگر سطح زبان شما متوسط و یا حتی مبتدی است؛ آهنگ LONELY بهترین گزینه برای شماست. چرا که، کلمات به کار رفته در آن ساده و قابل فهم هستند.

آموزش رایگان زبان انگلیسی برای مهاجرت

۲. آهنگ شنیدنی HERE

آهنگ HERE به خوانندگی Alessia Cara خواننده کانادایی از جمله جذاب ترین آهنگ هایی است که با گوش دادن به آن می توانید به تقویت زبان خود کمک کنید. فرمت داستانی این آهنگ نظر زبان آموزان را به خود جلب می کند. اگر سطح زبانتان متوسط است آهنگ Here یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

نحوه یادگیری زبان برای مهاجرت

۳. شرکت در کلاس های زبان

اگر تا الان در کلاس زبان ثبت نام نکرده اید، سریع تر برای این کار اقدام کنید. چرا که شرکت در کلاس زبان می تواند اثری اساسی بر افزایش تسلط شما به زبان انگلیسی داشته باشد. برنامه دقیق و منظم آموزشگاه های زبان به شما در یادگیری اصول مهم زبان انگلیسی کمک شایان توجهی می کند. در صورت داشتن زمان کافی می توانید در کلاس های گروهی و در غیراینصورت، در دوره های خصوصی یا نیمه خصوصی ثبت نام بفرمایید.

آموزش زبان برای مهاجرت

۱. صحبت با افراد انگلیسی زبان

برقراری ارتباط با اشخاص انگلیسی زبان یکی از مؤثرترین راه ها برای یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت است. از این طریق می توانید با تلفظ لغات و حتی اصطلاحات و لغات زیادی آشنا شده و لهجه خود را نیز تا حد زیادی تقویت کنید. در روزهای اول ممکن است این کار چندان راحت هم نباشد. ولی با گذشت زمان به آسانی متوجه حرف های فرد انگلیسی زبان می شوید. برای یافتن افراد بومی می توانید از انواع اپلیکیشن های دوست یابی استفاده کنید. در ادامه شما را با شماری از این نرم افزارهای عالی آشنا می کنیم.

دانلود آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت

۱.نرم افزار Tinder

Tinder یکی از معروف ترین نرم افزارهایی است که می توانید از آن به منظور یافتن پارتنر انگلیسی زبان استفاده کنید. اپلیکیشنی با سیصد میلیون کاربر از سرتاسر دنیا که به کمک آن می توانید با اشخاص مختلفی صحبت کرده و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. فقط این که، برای استفاده تمامی بخش های نرم افزار Tinder باید هزینه ای را نیز پرداخت بفرمایید.

آموزش زبان برای مهاجرت به کانادا

۲. نرم افزار جذاب Tandom

اپلیکیشن Tandom با داشتن کاربری ساده و راحت بهترین فرصت یادگیری زبان انگلیسی را در اختیارتان قرار می دهد. جالب است بدانید که عملکرد این نرم افزار شباهت زیادی به اپلیکیشن Hello talk داشته و بدون آپلود عکس در زمان ورود امکان استفاده از آن را ندارید. به جز این، باید به سؤالاتی در رابطه با کسانی که مایل به آشنایی با آن ها هستید، زبان مورد علاقه برای یادگیری و همین طور زبان مادری خود نیز پاسخ بدهید. از طریق اپلیکیشن Tandom امکان فالو کردن افراد هم برایتان وجود دارد.

یادگیری زبان برای مهاجرت

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

سؤالی که ممکن است ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده این است که، مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی جهت مهاجرت چقدر است؟ در پاسخ باید عرض کنیم که، مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی جهت مهاجرت به عوامل مختلفی بستگی دارد. منابع و دوره های آموزشی مورد استفاده، زمان صرف شده برای یادگیری و همین طور سطح زبان انگلیسی مهم ترین این موارد هستند.

بهترین کتاب زبان برای مهاجرت

انتخاب بهترین کتاب زبان برای مهاجرت گامی اساسی در یادگیری زبان انگلیسی جهت مهاجرت به شمار می رود. البته قبل از انتخاب هر کتابی با اساتید خبره زبان مشورت کرده تا بدین ترتیب انتخابی شایسته داشته باشید. قبل از انتخاب هر کتابی باید سن و سطح زبان خود را نیز در نظر بگیرید.

 از جمله کتاب های مورد مطالعه جهت قبولی در آزمون های بین المللی و به دنبال آن مهاجرت به کشوری خارجی سری کتاب Cambridge English IELTS Acadamic بوده که در هفده جلد مختلف تألیف و منتشر شده است. در صورت نیاز به دریافت مدرک آیلتس برای مهاجرت این مجموعه کتاب ها می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. این کتاب، در دو ماژول جنرال و آکادمیک در دسترس شما زبان آموزان عزیز است.

سخن آخر

اگر قصد مهاجرت به کشوری خارجی و نیاز به شرکت در کلاس های زبان را دارید، کالج زبان میلاد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. کلاس های خصوصی، نیمه خصوصی و فشرده و نیمه فشرده کالج زبان میلاد به صورت آنلاین و حضوری با بهترین کیفیت ممکن برگزار می شود.

هزینه مناسب این کلاس ها، بهره گیری از اساتیدی مجرب و حرفه ای و منابع آموزشی عالی از ویژگی های خاص کالج به شمار می روند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دوره های زبان برای مهاجرت کالج زبان میلاد می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.

آدرس پیج اینستاگرام کالج: milad-language-college

شماره تماس واتس­آپ و بله کالج میلاد: ۰۹۳۹۵۴۲۳۷۹۵

شماره تلفن ثابت کالج: ۸-۸۸۲۸۱۱۶۷-۰۲۱

مقالات مرتبط:

تقویت زبان انگلیسی با کتاب صوتی

استفاده از تکنولوژی در آموزش زبان

آموزش لباس به انگلیسی از طریق بازی

واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
واحد تحقیق و توسعه کالج میلاد
مقاله‌ها: 76

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *