loader image

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1401/12/08

معرفی دپارتمان فرانسه کالج میلاد

کالج زبان میلاد در سال 1364 تاسیس شد و در طول چهار دهه فعالیت خود، بیش از سیصدهزار زبان آموز از خدمات آموزشی آن بهره‌مند شده‌اند. دپارتمان فرانسه کالج زبان میلاد، تجربه‌ای طولانی در آموزش زبان فرانسه دارد و آشنایی با انواع متدهای مختلف در طول سالیان طولانی تدریس، منجر به انتخاب مناسب‌ترین روش‌ها و کارآمدترین متدهای تدریس زبان فرانسه شده است. همچنین دوره‌های تکمیلی مانند دورة مرور گرامر زبان فرانسه و دوره مکالمه زبان فرانسه برای کسانی که پیش‌تر زبان فرانسه را آموخته‌اند و قصد تکمیل یا ارتقاء سطح دانش زبانی خود را دارند، پیش بینی شده است.

کلاس‌های زبان فرانسه کالج میلاد، به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند. تمام کلاس‌ها به صورت تعاملی، با حضور مستقیم استاد و زبان آموز و برای تمامی سطوح و رده‌های سنی برگزار می‌شود. بنابراین با هر هدفی که دارید (مکالمه، شرکت در آزمون‌های بین المللی زبان فرانسه و…)، می‌توانید در این دوره‌های آموزش فرانسه شرکت کنید. قدم اول برای ثبت نام در کالج، رزرو وقت مشاوره و تعیین سطح است تا بتوانیم بهترین راه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

راه‌های ارتباطی با کالج زبان میلاد

آدرس: تهران، گیشا، خیابان هشتم، پلاک61

Phone: 021 – 88281168(7)

Instagram: milad_language_college

Mobile: 09395423795

Telegram Channel ID: frenchdepartmentmilad

Telegram Admin: @Minaa_Sharifi

دوره‌های آموزش فرانسه کالج میلاد به چه صورتی برگزار می‌شود؟ دوره‌های آموزش زبان فرانسه کالج میلاد هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می‌شود. همچنین این دوره‌ها برای تمام سطوح و سنین به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می‌شود.

برای آموزش فرانسه بزرگسالان در کالج میلاد چه کتابی کار می‌شود؟ متد آموزش زبان فرانسه کالج زبان در دپارتمان فرانسه متد ادیتو می‌باشد که به روزترین متد آموزشی این زبان منطبق بر آزمون‌های بین‌المللی است.

آیا فقط ساکنین تهران می‌توانند در کلاس‌های کالج میلاد شرکت کنند؟ دوره‌های آموزش زبان فرانسه به صورت آنلاین امکان شرکت در دوره‌های آموزش فرانسه را برای تمام مردم ایران در شهرهای مختلف فراهم کرده‌است.

آیا کلاس‌های آموزش فرانسه فقط به صورت ترمیک برگزار می‌شوند؟ متقاضیان آموزش زبان فرانسه برحسب نیاز آموزشی و ددلاین خود، می‌توانند در یکی از کلاس‌های خصوصی، نیمه‌خصوصی، گروهی، ترمیک و یا فشرده شرکت نمایند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

مختصری از تاریخچه کالج زبان میلاد

مقدمات تاسیس کالج میلاد از سال 1360 پایه گذاری و در مهرماه 1364، فعالیت آن با دریافت مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش آغاز گردید و به سرعت بر رونق و اعتبار آن افزوده شد. طولی نکشید که این مجموعه باحدود 20000 تا 22000 دانش آموز و بیش از 300 مدرس و پرسنل اداری و در چهار بخش کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه آموزشی خود را توسعه بخشید. 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کالج زبان میلاد می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user